Uwaga na spoilery, jeśli nie graliście w DLC Dziedzictwo Pierwszego Ostrza.
Uwaga na spoilery, jeśli nie graliście w DLC Dziedzictwo Pierwszego Ostrza.
Kilka dni temu Ubisoft udostępnił drugi z trzech rozdziałów DLC Dziedzictwo Pierwszego Ostrza. Okazało się, że ni stąd, ni zowąd, Alexios / Kassandra postanawiają założyć rodzinę. Nie wszystkim spodobał się sposób ukazania tej historii, toteż dyrektor kreatywny, Jonathan Dumont, postanowił przeprosić:
- Czytając o reakcjach fanów na drugą część DLC Dziedzictwo Pierwszego Ostrza, chcielibyśmy przeprosić graczy rozczarowanych związkami uczuciowymi głównych bohaterów. Naszym celem było wyjaśnienie, dlaczego krew protagonistów jest tak ważna dla Asasynów, ale patrząc na wasze odpowiedzi przekonaliśmy się, że nie osiągnęliśmy tego celu.
- Alexios / Kassandra zdają sobie sprawę z własnej śmiertelności, wiedzą o poświęceniu Leonidasa i Myrrine, którzy chcieli, by przetrwało ich dziedzictwo, czują więc pragnienie, by wypełnić obowiązek i zapewnić przetrwanie swemu rodowi. Chcieliśmy, by gracze mogli wybrać między praktycznym podejściem do tego zagadnienia a uformowaniem romantycznej relacji. Próbowaliśmy oddzielić te dwa podejścia, ale mogliśmy zachować większą ostrożność, gdyż stąpaliśmy po cienkiej granicy między wyborami RPG a historią. Nie udało się dobrze przedstawić motywacji bohaterów ani klarownie wyjaśnić sytuacji. Zapewniamy, że w kolejnym epizodzie nie będziecie musieli angażować się w trwały związek, jeśli nie będziecie chcieli.
Dumont podkreślił, że ekipa wzięła sobie do serca opinie graczy i że nie traktuje sprawy lekko - teraz już wie, jak bardzo fani przywiązali się do własnego Alexiosa lub Kassandry. W przyszłości wybory graczy mają być lepiej uwzględniane w DLC.