W demie rozpoczniemy w środku gry, bez samouczka, balans i ekonomia będą wyglądać zupełnie inaczej niż w finalnej wersji.
W demie rozpoczniemy w środku gry, bez samouczka, balans i ekonomia będą wyglądać zupełnie inaczej niż w finalnej wersji.
Czym różni się demo gry Anthem od wersji, w którą zagramy po premierze gry w lutym? Na to pytanie postanowił odpowiedzieć na Twitterze Mark Darrah, producent wykonawczy. Okazuje się, że w demie nie zobaczymy początku gry, lecz zaczniemy gdzieś w środku. Oznacza to także brak samouczków, brak możliwości wyboru pilota, inny balans podczas walk (w demie będzie łatwiej) i inne zasady w ekonomii. Z pewnością będzie też więcej błędów w demie niż w finalnej wersji. Z jednym tylko fragmentem opowieści balans misji/twierdz/swobodnej rozgrywki będzie wyglądać nieco inaczej niż w ostatecznej wersji. Na PC w sterowaniu będzie mniej niuansów. Nazwy niektórych rzeczy będą różnić się od nazw, jakie zobaczymy w pełnej wersji gry - dla przejrzystości.
So how’s the Anthem demo different from the game?
— Mark Darrah (@BioMarkDarrah) 19 stycznia 2019
- we start you in the middle
- no tutorials
- no pilot picker
- balance is super different
- economy is completely different
- 6 weeks less bug fixes
...
Demo Anthem dla VIP-ów rozpocznie się 25 stycznia, natomiast od 1 lutego będzie dostępne dla wszystkich. Premiera pełnej wersji gry planowana jest na 22 lutego.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!