Co to znaczy, że w Far Cry: New Dawn pojawią się elementy RPG? Na to pytanie odpowiada dyrektor kreatywny.
Co to znaczy, że w Far Cry: New Dawn pojawią się elementy RPG? Na to pytanie odpowiada dyrektor kreatywny.
Jean-Sebastien Decant, dyrektor kreatywny Far Cry: New Dawn, postanowił wyjaśnić, co to znaczy, że w grze pojawi się domieszka mechanik zaczerpniętych z gatunku RPG. Okazuje się, że będziemy mogli tworzyć broń różnych rang, która będzie przydatna w walce z przeciwnikami również mającymi swoje rangi. Bazę gracza w New Dawn będzie można ulepszać, jeśli zechcemy w nią zainwestować, co z kolei pozwoli na odblokowanie ciekawszych ulepszeń.
Decant również poruszył temat systemu eskalacji i zmian w wyzwalaniu placówek. W New Dawn będziemy mogli wybierać, czy okupować daną placówkę, czy ją "zgnieść". Jeśli zdecydujemy się na okupację, przyjdą miejscowi i zapewnią, że dana placówka będzie regularnie dostarczać zasoby. Jeśli skorzystamy z drugiej opcji, pozyskamy od razu więcej zasobów, ale wrogowie będą mogli swobodnie dane miejsce przejąć ponownie. Jeśli to zrobią, placówka będzie lepiej broniona, ale też znów będzie można zgarnąć stamtąd jeszcze więcej zasobów.
Today's Developer Q&A features #FarCryNewDawn creative director Jean-Sebastien Decant! @Battlesand from Twitter asked us "What game mechanics changed over Far Cry 5?" pic.twitter.com/TqhogYJhvf
— Far Cry New Dawn (@FarCrygame) 21 stycznia 2019
Premiera Far Cry: New Dawn planowana jest na 15 lutego na PC, PS4 i Xboksa One. Gra jest już w złocie, znamy także wymagania sprzętowe PC.