Crytek pracuje nad sieciową grą z segmentu AAA, która wykorzysta technologię SpatialOS

LM
2019/01/24 11:45
1
0

Dodatkowo deweloper zamierza przygotować specjalny zestaw narzędzi dla pracy na CryEngine ze SpatialOS.

Crytek poinformował o nawiązaniu bliskiej współpracy z firmą Improbable, czyli właścicielem technologii SpatialOS, która umożliwia prodkucję i utrzymywanie gier w chmurze. Owocem tej kolaboracji ma być przede wszystkim nowa sieciowa gra z segmentu AAA Cryteka, a jej szczegóły mamy poznać już niedługo.

Crytek pracuje nad sieciową grą z segmentu AAA, która wykorzysta technologię SpatialOS

GramTV przedstawia:

To jednak nie wszystko, gdyż Crytek zapowiedział również, że wraz z Improbable zamierza przygotować specjalny zestaw narzędzi deweloperskich, które umożliwią twórcom gier pracę na silniku CryEngine przy zastosowaniu nowinek, jakie oferuje SpatialOS. W tym zakresie firma może pochwalić się już pierwszymi sukcesami w postaci gry Mavericks: Proving Grounds – strzelance battle roayle dla 1000 graczy – która połączyła możliwości obu technologii.

Cóż, pozostaje nam czekać na pierwsze konkrety związane ze wspominanym projektem Cryteka, a tymczasem dajcie znać, jaka gra ucieszyłaby Was najbardziej.

Komentarze
1
Illidian_Stormrage
Gramowicz
25/01/2019 19:30

Devowie chyba nie zrozumieją że by wprowadzić chmurę na stałe pierw muszą usługodawcy poprawić jakoś połączeń internetowych... Już nie mówię o Polsce ale nawet na zachodzie nie jednokrotnie spotykam się osobami które mają słabszy internet w większym mieście niż ja mieszkają w jakiejś dziurze w Polsce i nic z tym zrobic nie mogą, więc jak oni chcą chmurę wprowadzic? Co do SpatialOS brzmi ciekawie i jestem ciekaw co z tego wyniknie.