Nintendo nie było zadowolone z jakości Metroid Prime 4 i dlatego postanowiło ruszyć z projektem od początku. Zmieniło też jego wykonawcę.
Nintendo nie było zadowolone z jakości Metroid Prime 4 i dlatego postanowiło ruszyć z projektem od początku. Zmieniło też jego wykonawcę.
- Nintendo zawsze dąży do osiągnięcia najwyższej jakości w swoich grach. Na etapie produkcji rzucamy sobie wyzwanie i każdego dnia sprawdzamy, czy gra spełnia oczekiwania pod względem jakości - mówi Takahashi. - Jeśli nie jesteśmy usatysfakcjonowani jakością, nie jesteśmy w stanie dostarczyć tego do konsumentów z przekonaniem, a gra nie spełni oczekiwań naszych fanów - podkreśla.
Przedstawiciel Nintendo dodaje, że decyzja o rozpoczęciu produkcji Metroid Prime 4 od nowa nie przyszła łatwo, a fani zapewne przyjmą wiążące się z nią opóźnienie w wydaniu gry z rozczarowaniem. Przekonuje jednak, że zrobienie tego kroku było niezbędne do zapewnienia tytułowi niezbędnej jakości.