Twierdzą, że zrobią wszystko, by załatać problemy.
Twierdzą, że zrobią wszystko, by załatać problemy.
Anthem otrzymało już wersję demonstracyjną, która trafiła do wybranych użytkowników. Okazuje się, że VIP-owskie demo niespecjalnie dobrze sobie poradziło. Można rzec, że EA miało niezwykle ciężki weekend. Gracze mieli nie tylko problemy z zalogowaniem się, ale i błędem zanikania twarzy. Chad Robertson postanowił przeprosić graczy we wpisie na oficjalnej stronie BioWare. Pokrótce opisał także, co dokładnie się wydarzyło w tym czasie.
Robertson napisał, że wypuszczenie wersji demonstracyjnej w świat nie poszło tak, jak BioWare się tego spodziewało. Potwierdził, iż serwery padły ze względu na wzmożony ruch podczas testowania wersji demonstracyjnej. Twórcy mieli również problem z uprawnieniami. Gracze z różnymi typami uprawnień byli blokowani i nie mogli zalogować się do dema. Trzecim problemem było nieskończone wczytywanie, które pojawiało się głównie podczas przejścia z Fort Tarsis na ekspedycję. Takie problemy pojawiały się w pojedynczych przypadkach podczas wewnętrznych testów. Twórcy myśleli, że zostały rozwiązane, jednak w realnym świecie nagromadziły się.
Day 1 of the VIP Demo didn't go as planned. We'd like to let you know what happened and what we're doing to fix it.
— Anthem (@anthemgame) 26 stycznia 2019
Note from our BioWare Head of Live Service, Chad Roberston: https://t.co/0bLV0nEp4h