Pillars of Eternity II: Deadfire z trybem turowym po najnowszej aktualizacji

LM
2019/01/27 08:31
0
0

Obok tego łatka 4.1.0 wprowadziła szereg usprawnień i wyeliminowała pomniejsze błędy.

Jeśli należycie do grona zwolenników systemu turowego podczas starć w izometrycznych RPG-ach, to z pewnością zainteresuje Was zawartość najnowszej aktualizacji gry Obsidian Entertainment – Pillars of Eternity II: Deadfire. Łatka opatrzona numerem 4.1.0 wprowadza do gry nowy tryb rozgrywki, w którym starcia toczymy podobnie do tych z m.in. Divinity: Original Sin II, czyli z podziałem na tury, a nie w czasie rzeczywistym, jak miało to miejsce w domyślnej kampanii.

Pillars of Eternity II: Deadfire z trybem turowym po najnowszej aktualizacji

Warto pamiętać, że nowinki wymagają od nas rozpoczęcie całej gry na nowo i dostępne są obecnie w wersji beta, więc musicie liczyć się z drobnymi niedociągnięciami, a jeśli chcecie podzielić się z deweloperami jakimiś uwagami, to jest to najlepszy moment.

GramTV przedstawia:

Jednocześnie w aktualizacji znalazło się nieco miejsca na kilka istotnych poprawek i usprawnień. Twórcom udało się wyeliminować błędy, które uniemożliwiały odczyt wybranych stanów zapisu rozgrywki, dodatkowo poprawili wydajność dla efektów wizualnych związanych z atakami obszarowymi, usunęli błąd, który sprawiał, że członkowie drużyny ginęli, gdy bohater zszedł pod pokład statku, a także wyeliminowali sytuacje, w których postacie po nałożeniu na nie konkretnych efektów stawały się nieśmiertelne. Wszystkie szczegóły aktualizacji 4.1.0 znajdziecie pod tym adresem.

Pillars of Eternity II: Deadfire dostępne jest na razie wyłącznie na PC, ale jeszcze w tym roku tytuł ukaże się na konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!