W The Outer Worlds będziemy mogli zabić dowolnego bohatera niezależnego

LM
2019/02/02 20:35
5
0

Tytuł zadebiutuje jeszcze w tym roku na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.

Fani takich serii jak Fallout czy The Elder Scrolls zapewne niejednokrotnie spotkali się z zawodem, gdy okazywało się, że ich wolność w zakresie uśmiercania wybranych NPC była odgórnie ograniczana przez projekt gry. Okazuje się, że nic takiego nie będzie miało miejsca w nadchodzącej produkcji studia Obsidian Entertainment – The Outer Worlds.

W The Outer Worlds będziemy mogli zabić dowolnego bohatera niezależnego

W rozmowie z redakcją serwisu RPG Site główna projektant narracji gry - Kathryn Megan Starks – ujawniła, że twórcy nie przewidują żadnych tzw. essential NPC. Oznacza to, że w dowolnym momencie rozgrywki będziemy mogli uśmiercić każdego napotkanego na drodze bohatera niezależnego bez względu na to, jaką rolę ma on do odegrania w głównej linii fabularnej produkcji. Oczywiście wszystko zależeć będzie od obecnych możliwości naszego protagonisty, a wraz z uśmierconymi NPC-ami stracimy dostęp do określonych aktywności czy zadań, ale nic nie stanie nam na przeszkodzie, jeśli zdecydujemy urządzić sobie krwawe żniwa. Starks przyznała, że jako projektanta zawsze kusi ją, aby zagwarantować graczom dostęp do niektórych ścieżek fabularnych, uniemożliwiając im zabicie wybranych bohaterów, ale w opozycji zawsze staje całkowita wolność w podejmowaniu przez graczy decyzji i idące za nią wrażenia z rozgrywki.

GramTV przedstawia:

The Outer Worlds, czyli nowe pierwszoosobowe RPG od ekipy odpowiedzialnej za m.in. Fallout: New Vegas ukaże się w tym roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Komentarze
5
Illidian_Stormrage
Gramowicz
04/02/2019 17:40

Zapowiada sie fajny RPG w Falloutowym stylu ;).

Usunięty
Usunięty
03/02/2019 23:47

Serii Fallout?? Serii?!

W F1 i F2 można była spokojnie zabić wszystko, co wpadło pod lufy, więc to nic nowego. Dopiero "nowe" Fallouty dodały głupie ograniczniki i nieśmiertelnych NPCów.

Imho świetna rzecz, oby tylko autosave był na tyle częsty, by negować "przypadkowe" wystrzały i zabojstwa, które mogą utrudniać dalszą grę.

Fang
Gramowicz
03/02/2019 19:52
22 godziny temu, Nalfein napisał:

Takie coś istniało w Morrowindzie. Można było zaszlachtować dosłownie każdego, chociaż niektórzy byli mocno napakowani (kto próbował ubić Viveka ten będzie wiedział o co chodzi).

To było beznadziejne w Morrowindzie. Jak zabiłeś ważną postać to pojawiał się napis w stylu "zabiłeś ważną postać nie można kontynuować fabuły wczytaj grę". Strasznie niszczyło to imersje...




Trwa Wczytywanie