S.W.I.N.E. z 2001 roku to RTS, w którym nie ma nacisku na zarządzanie zasobami i rozbudowę baz.
S.W.I.N.E. z 2001 roku to RTS, w którym nie ma nacisku na zarządzanie zasobami i rozbudowę baz.
Wiosną 2019 ukaże się remaster S.W.I.N.E. z 2001 roku. Pierwowzór jest strategią czasu rzeczywistego, w której walczą ze sobą dwie frakcje: lubujące się w wojnach świnie oraz kochające spokój króliki. Każda z frakcji ma własną kampanię. Historia skupia się na wyczynach generała Iron Tuska, który poprowadził świnie na Carrotland. Nie ma tu typowej rozbudowy bazy czy zbierania surowców. Gracze koncentrują się na strategicznych aspektach walk i mają do wykorzystania pewną liczbę punktów, za które kupują jednostki lub odblokowują umiejętności.
Remaster powstaje przy współpracy z twórcami pierwowzoru oraz entuzjastycznie nastawionymi fanami. Prócz grafiki HD, planowane jest wyeliminowanie bugów i dodanie wsparcia dla trybu multiplayer. Remaster będzie także zawierać soundtrack z pierwowzoru, artbook oraz materiały zza kulis.