Producent konsol PlayStation nie będzie na siłę powiększał liczby podległych sobie studiów, ale jeśli nadarzy się odpowiednia sposobność, wykorzysta ją.
Producent konsol PlayStation nie będzie na siłę powiększał liczby podległych sobie studiów, ale jeśli nadarzy się odpowiednia sposobność, wykorzysta ją.
- Zawsze poszukujemy okazji. Gdybyśmy znaleźli partnera, zespół, lub grę, która wydałaby nam się wyjątkowo znacząca i interesująca, chcielibyśmy mieć ją na pokładzie. Zawsze jesteśmy otwarci na tego typu rzeczy - stwierdził Layden. - Staramy się ułatwiać naszym studiom skupianie się na naszej wizji przyszłości. Sprowadziliśmy to do bycia pierwszym, najlepszym i koniecznym.
- Jeśli twój tytuł będzie "pierwszy" i stworzy jakiś gatunek, albo jako pierwszy wprowadzi konkretną aktywność w grze, przyjrzymy się temu. Jeśli zamierzasz zrobić przygotową grę akcji, lepiej niech ona będzie "najlepsza" w swojej klasie. Mamy też trzecią kategorię, nazwaną "koniecznością", co oznacza, że musimy wspierać platformę, musimy być obecni kiedy nadejdzie nowa technologia - dodaje Layden.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!