Studio Motion Twin udostępniło na konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch najnowszą aktualizację swojej gry akcji Dead Cells zatytułowaną Pimp my Run. Wraz z nią konsolowa wersja tytułu otrzymała szereg parametrów, które możemy dostosować przed rozpoczęciem zabawy, by odpowiednio spersonalizować rozgrywkę.
Gracze mogą m.in. zablokować wybrane elementy wyposażenia, a dodatkowo gra porzuciła wcześniejszy model skalowania poziomu trudności przeciwników na rzecz takiego, który utrudnia nam zabawę wprost proporcjonalnie do poczynionych przez nas postępów w rozwoju protagonisty. Jednocześnie tytuł doczekał się pomniejszych usprawnień na gruncie wydajności, co przekłada się m.in. na możliwość zabawy przy 60 FPS na konsolach Nintendo Switch. Omawiana tu aktualizacja trafiła na pecety jeszcze przed końcem minionego roku, a wszystkie jej szczegóły możecie znaleźć pod tym adresem.
Dead Cells zadebiutowało w pełnej wersji na PC, PlayStation 4, Xboksie One i Nintendo Switch 7 sierpnia minionego roku. Tytuł okazał się sporym sukcesem, ale jeśli liczycie na rychłą zapowiedź kontynuacji, to musimy Was rozczarować. Jeden z przedstawicieli Motion Twin ujawnił, że zebrane środki posłużą dla przygotowania zupełnie nowego IP.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!