Liczba graczy karcianki Artifact maleje w zastraszającym tempie

LM
2019/02/16 15:21
2
0

Tytuł w najwyższym punkcie ogrywa około tysiąca osób jednocześnie.

Gdy w sierpniu 2017 roku Valve po dłuższej przerwie zapowiedziało swój najnowszy projekt – karciankę w świecie DOTA 2 zatytułowaną Artifact – wydawało się, że sama popularność platformy Steam czy uznanie dla pozostałych produkcji Valve zapewni jej odpowiednią bazę graczy. Tymczasem zaledwie kilka miesięcy po oficjalnej premierze wydaje się, że Artifact na rynku karcianek wręcz przestaje istnieć. Po początkowym zainteresowaniu liczba aktywnych graczy konsekwentnie malała, by obecnie w najwyższym punkcie sięgać zaledwie 1000 użytkowników zalogowanych w tym samym momencie.

Liczba graczy karcianki Artifact maleje w zastraszającym tempie

Nie ulega wątpliwości, że taki scenariusz zapewne nie cieszy włodarzy Valve Corporation, ale wciąż brakuje tu jakiejś inicjatywy ze strony producenta, która mogłaby wydłużyć żywotność tytułu, czy otworzyć go na nowych odbiorców. Z pewnością decydującym czynnikiem w tym zakresie jest fakt, że w odróżnieniu od większości karcianek na rynku za Artifact musimy zapłacić. Dodatkowo zaledwie 26% z ostatnich recenzji użytkowników Steam dla karcianki ma pozytywny wydźwięk, a ogólne wrażenia graczy od czasu premiery są co najwyżej mieszane.

GramTV przedstawia:

Tym samym, jeśli w Artifact nic się nie zmieni, to niedługo gracze mogą mieć niebywały problem w znalezieniu przeciwników, a sam projekt okaże się dramatyczną porażką w niespełna pół roku od rynkowego debiutu. Warto jednak nadmienić, że Artifact jeszcze w tym roku ma trafić na urządzenia mobilne, gdzie być może uda jej się wywalczyć nieco większą atencję.

Zmiany w modelu biznesowym? Nowa zawartość? Zmodyfikowana mechanika rozgrywki? Dajcie znać, co Waszym zdaniem może poprawić los Artifact, a jeśli graliście, to koniecznie podzielcie się wrażeniami.

Komentarze
2
sc
Gramowicz
16/02/2019 19:18

No proszę jak się ładnie podzielili. Valve wziął MOBA, a Blizzard karciankę. 

MisticGohan_MODED
Gramowicz
16/02/2019 17:47

Chyba tylko Volvo liczyło na jakilokwiek sukces tej padacznej gry xp