Ekipa nie tylko omawiała remake, ale też testowała rozmaite rozwiązania.
Ekipa nie tylko omawiała remake, ale też testowała rozmaite rozwiązania.
Resident Evil 2 Remake przechodził przez rozmaite fazy, w których testowano różne funkcje. Przykładowo, gra była testowana jako pierwszoosobowa strzelanka, innym razem twórcy próbowali odtworzyć kamerę taką, jak w pierwowzorze, czyli umieszczoną w jednym punkcie. Kamera umieszczona w jednym punkcie miała być jednym z elementów mających zachęcić graczy do zakupu. Okazało się jednak, że widok znad ramienia jest świetny i nie ma potrzeby tworzyć dwóch różnych systemów działania kamery. W grze swego czasu testowano krótką sekwencję jazdy samochodem oraz scenę z wagonem kolei linowej. Przed wydaniem finalnego buildu twórcy musieli uprościć niektóre walki z bossami.
- Sądzę, że w ciągu trzech i pół roku prac nad grą dobre było to, że próbowaliśmy różnych pomysłów w praktyce zamiast je tylko omawiać - powiedział jeden z twórców.
Poniżej znajdziecie wideo, na którym ekipa świętuje przy obiedzie sukces Resident Evil 2 Remake (niedawno liczba sprzedanych egzemplarzy przekroczyła 4 miliony) i rozmawia o pracach nad tym tytułem. Jeśli nie mieliście styczności z wideo z tej serii, zapraszamy także do obejrzenia części 1.