Assassin's Creed III Remastered zaoferuje nie tylko poprawioną szatę graficzną

Małgorzata Trzyna
2019/03/14 14:18
0
0

Ubisoft wprowadza także poprawki w rozgrywce, w tym w ekonomii.

Assassin's Creed III Remastered zaoferuje nie tylko poprawioną szatę graficzną

Już w tym miesiącu ukaże się Assassin's Creed III Remastered. Ubisoft postanowił więc przybliżyć graczom, jakie zmiany zostały wprowadzone w tym tytule. Oczywiście, wizualnie gra będzie prezentować się dużo lepiej, dzięki teksturom wysokiej rozdzielczości oraz wsparciu dla trybów 4K i HDR. Zapowiedziano także poprawki w modelowaniu obiektów i rendering oparty o prawa fizyki (PBR), co przełoży się na bardziej naturalny wygląd. Możemy też liczyć na rzeczywiste oświetlenie oraz właściwości materiałów, dzięki którym świat gry wygląda autentyczniej. Wideo z porównaniem udostępniono w ubiegłym miesiącu.

Ponadto wprowadzono szereg poprawek w rozgrywce:

  • wprowadzono zmiany w interfejsie użytkownika, dodano m.in. ustawienia dla daltonistów, co pozwala dostrzec przeciwników na minimapie,
  • przeprojektowano ekonomię gry - jest ona prostsza, można także wytwarzać dodatkowe uzbrojenie,
  • nowe funkcje ułatwiające działanie w ukryciu, krycie się w zaroślach, zwabianie przeciwników gwizdaniem, dokonywanie podwójnych zabójstw - dla zapewnienia lepszej równowagi między akcją a skradaniem się,
  • nowe stroje z serii Dziedzictwo, w hołdzie takim asasynom, jak Aleksios, Bayek czy Aguilar.

GramTV przedstawia:

Assassin's Creed III Remastered ukaże się na PS4, Xboksie One i PC 29 marca 2019 (gra wchodzi w skład Przepustki Sezonowej dla Assassin's Creed Odyssey i będzie dostępna również do nabycia osobno). Na 21 maja zaplanowano premierę wersji na Switcha, w której również pojawi się poprawiona ergonomia i mechanika rozgrywki. Ponadto w wersji na Switcha będzie można korzystać z funkcji właściwych temu systemowi:

  • HD Rumble - dodatkowa warstwa wsparcia w trakcie rozgrywki,
  • Interfejs dotykowy, ułatwiający dostęp do menu w grze,
  • Kontrola ruchu - intuicyjne sterowanie podczas celowania z broni dystansowej,
  • Specyficzny układ interfejsu użytkownika, dostosowany do trybu wyświetlania w trakcie rozgrywki stacjonarnej i mobilnej.
Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!