Star Wars Dark Forces przeniesione na Unreal Engine 4 przez dewelopera z Obsidian Entertainment

LM
2019/03/18 12:38
0
0

Grywalna wersja pozwala pospacerować po okolicach Mos Eisley na Tatooine.

Jeśli należycie do grona fanów uniwersum Gwiezdnych Wojen i z niecierpliwością wyczekujecie premiery produkowanej przez Respawn Entertainment gry Star Wars Jedi: Fallen Order, to mamy coś, co z pewnością Was zainteresuje. Jason Lewis, czyli Senior Environment Artist w Obsidian Entertainment odpowiedzialny za takie tytuły jak nadchodzące The Outer Worlds czy wydane w minionym roku Pillars of Eternity II: Deadfire od kilku lat hobbystycznie zajmuje się przeniesieniem gry Star Wars: Dark Forces na silnik graficzny Unreal Engine 4.

Star Wars Dark Forces przeniesione na Unreal Engine 4 przez dewelopera z Obsidian Entertainment

Całość rozpoczęła swój żywot jako próba odtworzenia kantyny Mos Eisley na silniku graficznym od Epic Games i chociaż efekty jego wieloletnich prac robią wrażenie, to w kontekście całej gry remake pierwszej strzelanki w uniwersum Star Wars jest jeszcze w powijakach. Co ciekawe, w ostatnim czasie do Lewisa dołączyło kilku innych deweloperów, więc projekt powinien nabrać tempa, a tymczasem możecie zapoznać się z jego grywalną wersją.

Ta pozwala jedynie na eksplorację niewielkiego obszaru i strzelanie z blastera, dodatkowo brak tu jakichkolwiek przeciwników czy postaci niezależnych, ale za to po poziomie krąży kilka robotów. Fragmenty rozgrywki z grywalnego poziomu załączyliśmy poniżej, a zainteresowani znajdą go pod tym adresem. Fanom klasycznych gier w świecie Star Wars polecamy też opublikowany niedawno remake Star Wars Episode I: Racer na Unreal 4.

GramTV przedstawia:

Star Wars: Dark Forces zadebiutowało w 1995 roku na PC, a rok później ukazało się na konsolach PlayStation. Jakiś czas temu przygotowaliśmy wspominkowy artykuł z okazji 20-lecia od premiery tytułu, który możecie znaleźć pod tym linkiem.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!