Duża moc, wysoka rozdzielczość i kompatybilność z dowolnym PC czy urządzeniem mobilnym.
Podczas tegorocznego Game Developers Conference w San Francisco firma Google zaprezentowała swoją wizję na przyszłość branży gier wideo – zapowiedziano usługę streamingową Google Stadia. Ta jest swoistym rozwinięciem uruchomionego w minionym roku Project Stream. Google zapewnia, że do rozrywki na najwyższym możliwym poziomie potrzebujemy jedynie peceta czy urządzenia mobilnego z systemem Windows, iOS lub Android, które wraz z przeglądarką Chrome i dedykowanym kontrolerem Google umożliwią zabawę z grami AAA.
Zdaniem Google’a usługa na premierę zaoferuje zabawę w rozdzielczości 4K przy 60 FPS i wsparciu dla HDR, a z czasem zostanie wzbogacona o zabawę w 8K przy 120 klatkach na sekundę. Wszystko to bez dedykowanego urządzenia, a moc zarezerwowana do obsługi Google Stadia to 10,7 teraflopa (dla porównania Xbox One X 6.0 TF | PlayStation 4 Pro 4.2 TF).
GramTV przedstawia:
Dedykowany usłudze kontroler Stadia będzie łączyć się przez WiFi z obsługującym naszą grę komputerem, a nie z naszymi urządzeniami. Obok tego pad zaoferuje też bezpośrednie połączenie z Asystentem Google oraz serwisem YouTube. Na razie nie wiemy, czy pecetowe wersje tytułów będziemy mogli ogrywać także za pośrednictwem klawiatury i myszy.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!