Zespół dostrzegał najmniejsze niedociągnięcia, jak np. brak kwiatów w niektórych miejscach albo źle ukryty skarb.
Zespół dostrzegał najmniejsze niedociągnięcia, jak np. brak kwiatów w niektórych miejscach albo źle ukryty skarb.
Na niemieckiej stronie GameStar pojawiły się ciekawe informacje o CD Projekt Red - okazuje się, że tuż przed wydaniem Wiedźmina 3 w studiu panował ponury nastrój. Zespół obawiał się, że RPG ten będzie porażką - co teraz wydaje się niedorzeczne. Niemniej twórcy nie wierzyli do samego końca w sukces. Chociaż poprawiali niedociągnięcia i widzieli, że gra staje się coraz lepsza, dostrzegali wszystkie błędy.
- Sądziliśmy, że Wiedźmin 3 będzie katastrofą (...) Praca kreatywna nigdy się nie kończy... Widzisz, że wszystko zmierza ku lepszemu, ale też zawsze widzisz wszystkie błędy - podsumowuje projektant poziomów, Miles Tost. Takie drobiazgi, jak brakujące kwiaty albo źle ukryty skarb rodziły wątpliwości w zespole, gdyż ogromny nacisk położono na wiarygodność. Wiele osób nie było pewnych, czy wszystko dobrze do siebie pasuje, mieli złe przeczucia co do pierwszych testów. Na zmiany było jednak za późno, gdyż ich wprowadzanie mogło pociągnąć za sobą zbyt wiele błędów.
W recenzji bardzo chwaliliśmy Wiedźmina 3. Gra ogółem wzbudziła zachwyt, średnia ocen na Metacritic to 93/100.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!