Wampiry nie mogą funkcjonować w dzień, więc twórcy uznali, że nie będą kazali graczom bawić się w unikanie światła słonecznego.
Wampiry nie mogą funkcjonować w dzień, więc twórcy uznali, że nie będą kazali graczom bawić się w unikanie światła słonecznego.
Niedawno zapowiedziano Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 i ujawniono sporo szczegółów o rozwoju młodego wampira, którym pokierujemy. Dyrektor kreatywny, Martin Ka'ai Cluney, w rozmowie z DualShockers postanowił zdradzić nieco informacji o cyklu dnia i nocy. Okazuje się, że w grze zawsze będzie panować noc i choć czas płynie, nie ma możliwości zrobienia czegokolwiek za dnia. Gdyby chcieć dodać dzień, którego wampiry nie znoszą, pojawiłyby się długie fragmenty, w których gracze musieliby walczyć o przeżycie, a to byłoby nudne.
- Jeśli chodzi o cykl dnia i nocy, nie chcieliśmy go. Czuliśmy, że korzyści byłyby niewielkie, więc nie opłacało się takiej funkcji przygotowywać. Zawsze jest noc, nie można niczego zrobić za dnia. Efektywnie zawsze jest 1:30 rano. Wszyscy są w łóżkach, bary ciągle są otwarte, ale jest za późno, by ktokolwiek robił coś ważnego.
- Mamy sposoby, by popychać historię naprzód. Możecie iść spać... i czasem coś się wydarzy podczas waszego snu. Innym razem będziecie potrzebowali snu, wampiry też potrzebują odpoczynku. Zatem, chociaż nie ma cyklu dnia i nocy, czas płynie naprzód, a wraz z jego upływem rozwija się fabuła.
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 ma ukazać się na PC, PS4 i Xboksie One w pierwszym kwartale 2020.