Bydgoskie Madmind Studios w najnowszym komunikacie prasowym pochwaliło się komercyjnym wynikiem swojej debiutanckiej produkcji – Agony. Okazuje się, że sprzedaż obu gier – oryginalnego Agony i wydanej nieco później nieocenzurowanej wersji z dopiskiem Unrated – przekroczyła liczbę 160 tysięcy egzemplarzy. Większość kopii (ok. 100 tysięcy) trafiła do miłośników pecetowego grania, a na resztę wyniku złożyła się sprzedaż na PlayStation 4 i Xboksie One. Twórcy zastrzegają jednak, że wyniki konsolowej dystrybucji aktualizowane są z opóźnieniem, więc niewykluczone, że do piekła z kontrolerem wyruszyło trochę więcej osób.
Deweloperzy nie kryli zadowolenia z osiągniętego przez Agony wyniku, jednocześnie zastrzegając, że brak zewnętrznych finansowych zobowiązań i wpływy ze sprzedaży gry umożliwią swobodny proces deweloperski kolejnych projektów – Paranoid i Succubus, oraz wsparcie techniczne dla obu wydań Agony.
Nie da się ukryć, że Agony nie miało łatwego startu na rynku. Oryginalna wersja gry cierpiała na masę błędów i szereg nietrafionych decyzji projektantów, przez co dla mnie okazała się dalece niegrywalna, o czym mogliście przeczytać w opublikowanej na łamach Gram.pl recenzji. Kilka miesięcy po pierwszym debiucie na PC trafiło Agony Unrated, które nie cieszyło się już może takim zainteresowaniem, ale spotkało się z lepszym odbiorem użytkowników.
Agony dostępne jest na PC, PlayStation 4 i Xboksie One, ale zmierza także na Nintendo Switch.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!