14 dni, by rozmyślić się co do zakupu - nie można jednak w tym czasie przetestować gry.
14 dni, by rozmyślić się co do zakupu - nie można jednak w tym czasie przetestować gry.
Sony zaktualizowało zasady zwrotów środków za zakup w PlayStation Store. Jeśli wkrótce po dokonaniu zakupu rozmyślimy się, możemy uzyskać zwrot środków do swego portfela PSN (niezależnie od metody płatności). Gry, DLC i dodatki możemy zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu, jednak pod warunkiem, że nie rozpoczęliśmy pobierania ani transmitowania zakupionych treści. Wyjątkiem są przypadki, jeśli owe treści są obarczone jakimś błędem.
Jeśli zamawiamy jakiś materiał w przedsprzedaży ponad 14 dni przed datą jego premiery, o zwrot środków można poprosić aż do dnia premiery materiału. W pozostałych przypadkach możemy poprosić o zwrot w ciągu 14 dni od daty zakupu materiału.
W przypadku zakupu subskrypcji (np. PlayStation Plus) również mamy dwa tygodnie, by poprosić o zwrot środków do portfela PSN. Kwota zwrotu zależy od stopnia wykorzystania usługi (np. czy graliśmy online, pobieraliśmy gry udostępnione w PS Plus, korzystaliśmy z dysku internetowego itp.).
Nie przewidziano zwrotów środków za możliwość zmiany nazwy w PSN.
Zwroty nie są dokonywane automatycznie, jak np. na Steam czy Xbox Live - trzeba skontaktować się z supportem i wypełnić formularz.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!