Producent Shadow of the Tomb Raider stoi na zgoła odmiennym względem wydawcy stanowisku co do sprzedaży gry. Wierzy, że następna część serii to pewnik.
Producent Shadow of the Tomb Raider stoi na zgoła odmiennym względem wydawcy stanowisku co do sprzedaży gry. Wierzy, że następna część serii to pewnik.
Według podanych w lutym danych, Shadow of the Tomb Raider do końca ubiegłego roku kalendarzowego dotarło do sklepów (nie zaś do finalnego odbiorcy) w nakładzie 4,12 mln sztuk. Prezes wydawcy Yosuke Matsuda stwierdził wówczas, że gra najwidoczniej nie dostarczyła wystarczająco świeżej zawartości, by przyciągnąć uwagę większej liczby konsumentów. Dahan najwyraźniej stoi jednak na innym stanowisku.
- Dzięki temu kontynuujemy produkcję DLC - jesteśmy podekscytowani tym, jak gra sobie poradziła - utrzymuje. Dodaje również, że byłby wyjątkowo mocno zaskoczony, gdyby cykl Tomb Raider nie doczekał się kolejnej części. Square Enix być może da zielone światło na jego produkcję, ale w kontekście lutowej wypowiedzi Matsudy wydaje się, że wydawca będzie wymagał gruntownych zmian w serii.