Nie jest łatwo wprowadzać na rynek nową markę. From Software jest jednak marką samą w sobie, której fani ufają. Pokazuje to sprzedaż nowej gry studia.
Nie jest łatwo wprowadzać na rynek nową markę. From Software jest jednak marką samą w sobie, której fani ufają. Pokazuje to sprzedaż nowej gry studia.
Oglądać te popisy mogą zresztą wszyscy chętni - nie brakuje bowiem streamerów, którzy swoje zmagania z Sekiro: Shadows Die Twice prezentują w sieci. Na Twitchu tylko podczas pierwszego weekendu gra była obserwowana przez 631 milionów minut (ponad 10,5 mln godzin), a w całym pierwszym tygodniu - aż 1,1 miliarda minut. - Praca z From Software była dla nas zaszczytem, podobnie jak możliwość zaprezentowania światu nowej gry studia - dodaje Fonseca.
My zachęcamy do lektury naszej recenzji Sekiro: Shadows Die Twice, jak również tekstu porównującego grę do serii Souls, również stworzonej przez From Software.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!