Silnik Ubisoftu nie jest zbyt popularny. Dlaczego?

Patryk Purczyński
2019/04/11 17:28
0
0

Child of Light, Valiant Hearts, Rayman - m.in. te tytuły zostały oparte na autorskim silniku Ubisoftu. Ten nie zdobył jednak popularności.

Silnik Ubisoftu nie jest zbyt popularny. Dlaczego?

Ubisoft nie ma zbyt wielkiego pożytku z technologii UbiArt Frameworks Engine. Choć silnik został użyty w kilku projektach, którym udało się odnieść sukces, nie ma wielu chętnych na jego użycie. Jak przyznaje jednak sam Yves Guillemot, engine nie należy do najłatwiejszych w obsłudze. - Narzędzia są bardzo trudne w użyciu - zdradza szef francuskiej firmy.

- Na pewnym etapie chcieliśmy dać go wszystkim w Ubisofcie. To oczywiście nie wypaliło i tylko niektórym studiom udało się przyzwyczaić do tego silnika, głównie w pracach nad mniejszymi projektami - dodaje Guillemot. Chodzi tu o takie tytuły, jak Child of Light, Valiant Hearts, Rayman Origins czy Rayman Legends.

GramTV przedstawia:

No cóż, UbiArt Frameworks Engine być może nie okazał się remedium na bolączki developerów, ale przynajmniej szefostwo Ubisoftu nie popełniło błędów konkurencji i nie wciskało technologii wszystkim podległym studiom.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!