Anthem to looter-shooter, w którym system łupów - będący dla gry kluczowy - pozostawia wiele do życzenia.
Anthem to looter-shooter, w którym system łupów - będący dla gry kluczowy - pozostawia wiele do życzenia.
Graczom nie spodobał się system łupów w Anthem. Nie wystarczyło jednak zwiększenie szczodrości gry w fazie endgame. BioWare chce naprawić problem i obecnie zatrudnia nowe osoby, które się z nim zmierzą. Na stronie z ofertami pracy studio zamieściło ogłoszenia i wygląda na to, że nowi pracownicy będą zajmowali się rozwiązywaniem problemów z Anthem: przeciwnikami, walką, nagrodami, przedmiotami i systemem łupów. BioWare najwyraźniej ma w planach dalsze wspieranie gry, choć nie została ona przyjęta z ogromnym entuzjazmem. Pozostaje jednak uzbroić się w cierpliwość, aż znajdą się nowi pracownicy i zagłębią się w systemy w grze na tyle, by móc w nich wprowadzić odpowiednie zmiany.
Najważniejsze stanowisko jest dla starszego projektanta systemów, który ma stworzyć "świetny system łupów po stronie serwera, skalowalny, z wykorzystaniem współczesnych rozwiązań i łatwo modyfikowalnym formatem danych". Inni projektanci mają zajmować się projektowaniem przedmiotów, sklepikiem, kolejnością zdobywanych nagród i balansem walki, by nie było przeciwników zbyt łatwych ani zbyt trudnych do pokonania.