Użytkownik platformy Nexus Mods znany jako DcCharge podzielił się z nami zawartością swojego najnowszego projektu – obszernej paczki tekstur do wydanej w październiku 2010 roku gry Fallout: New Vegas. Autor moda Charge's FNV HD Texture Packs wziął na warsztat ponad około 15 tysięcy plików z podstawki i wydanych do gry DLC, by usprawnić je wizualnie za pomocą rozmaitych dostępnych narzędzi — Gigapixel AI, Waifu2x, ESRGAN, ImageMagick, skryptów Open Object REXX czy GIMP 2.
W efekcie otrzymaliśmy obszerną paczkę upiększonych tekstur, która mimo swojej pokaźnej zawartości wciąż cierpi na brak poszczególnych elementów – m.in. plików interfejsu czy tekstur LOD. Te pojawią się zapewne w nadchodzących aktualizacjach moda, ale już teraz możecie umilić sobie czas oczekiwania na poprawki, pobierając pakiety, które znajdziecie pod tym adresem. Różnica jest widoczna już na pierwszy rzut oka, co prezentują załączone do wiadomości grafiki.
Zaprezentowana modyfikacja powstała z myślą o grze Fallout: New Vegas z 2010 roku wyprodukowanej przez studio Obsidian Entertainment i firmę Bethesda Softworks. Fanów New Vegas może także zainteresować niedawno wydana modyfikacja Functional Post Game Ending, która wprowadza do gry w pełni grywalne zakończenie wątków fabularnych.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!