Activision chwaliło się już znakomitymi wynikami sprzedaży Sekiro: Shadows Die Twice. Teraz okazuje się, że grze świetnie poszło na kanałach cyfrowych.
Activision chwaliło się już znakomitymi wynikami sprzedaży Sekiro: Shadows Die Twice. Teraz okazuje się, że grze świetnie poszło na kanałach cyfrowych.
Biorąc pod uwagę łączną sprzedaż, Sekiro: Shadows Die Twice dotarło do dwóch milionów konsumentów. Tak duża dysproporcja między liczbą sprzedanych kopii cyfrowych i pudełkowych może być zaskakująca biorąc pod uwagę fakt, że produkcja From Software jest grą offline'ową, nastawioną na zabawę solo. Takie tytuły mają tendencję do nabijania swoich statystyk dzięki tradycyjnym formom sprzedaży.
Czy warto w ogóle nabyć Sekiro: Shadows Die Twice? Tego dowiecie się z naszej recenzji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!