Progres graczy będzie powiązany ze zdobywaniem poziomów, a struktura gry będzie nieliniowa.
Progres graczy będzie powiązany ze zdobywaniem poziomów, a struktura gry będzie nieliniowa.
W Wolfenstein: Youngblood będzie można bawić się ze znajomym w kooperacji, ale to tylko jeden z elementów wyróżniających grę. Drugim jest czas potrzebny na jej ukończenie. MachineGames podczas sesji AMA na Reddicie postanowiło odpowiedzieć na pytanie fana dotyczące długości gry. W poprzednich częściach gracze pokonywali kolejne etapy w sposób liniowy, tym razem misje będzie można wykonywać w dowolnej kolejności, co przekłada się na dłuższy czas rozgrywki.
- Youngblood różni się od poprzednich tytułów pod wieloma względami - wyjaśnił Jerk Gustafsson. - Progres graczy jest powiązany ze zdobywaniem poziomów, a struktura gry jest nieliniowa, co oznacza, że gracze będą czerpać inne doświadczenia z rozgrywki, będą mogli wykonywać misje w takiej kolejności, jaka im się spodoba. I chociaż historia/kampania jest nieco lżejsza niż w New Order czy New Colossus, czas rozgrywki w Youngblood będzie dłuższy.
Więcej o Youngblood prawdopodobnie dowiemy się podczas E3. Premiera gry na PC, PS4, Xboksa One i Nintendo Switch planowana jest na 26 lipca.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!