Activision wyjaśnia, jak będzie działać mobilna wersja gry i co zaoferuje.
Activision wyjaśnia, jak będzie działać mobilna wersja gry i co zaoferuje.
Call of Duty: Mobile to gra free-to-play, która ma trafić na urządzenia mobilne jeszcze w tym roku. Teraz Activision udostępniło szereg informacji na swym blogu. W grze pojawią się popularne mapy, postaci (Alex Mason, David "Section" Mason, Thomas A. Merrick, Simon "Ghost" Riley, John "Soap" MacTavish i John Price), tryby gry i broń z serii Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Modern Warfare.
Gra otrzyma siedem map, z czego zapowiedziano pięć: Crossfire, Crash i Killhouse z Modern Warfare 1, Firing Range z Black Ops 1 oraz Standoff z Black Ops II. Na screenach można też było dostrzec Nuketown, jednak nie potwierdzono, że mapa ta pojawi się w becie.
W grze pojawią się także różne tryby zabawy: Team Deathmatch, Free-For-All (klasyczny Deathmatch), Hardpoint, Domination i Frontline. Multiplayer nie będzie jedynym dostępnym wariantem zabawy.
W grze można dostosować rozgrywkę do preferencji, np. ustawić, by postać zawsze poruszała się sprintem albo zmienić czułość. Pojawią się także dwa tryby pracy. Tryb Simple (uproszczony) pozwala automatycznie strzelać z broni jeśli celownik znajdzie się na wrogu (niestety, to zżera amunicję). Tryb Advanced (zaawansowany) pozwala w większym stopniu dostosować sterowanie i interfejs oraz broń do własnych preferencji. Przykładowo, możemy zaznaczyć, że domyślnie chcemy strzelać wyłącznie z biodra strzelbą, więc nie ma dodatkowego przycisku do celowania na ekranie.
Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!