W inFamous pierwotnie postaci miały bełkotać - twórcy ujawniają zabawne informacje o grze

therionee
2019/05/27 11:21
0
0

Z okazji 10 rocznicy wydania gry, ekipa Sucker Punch postanowiła podzielić się szeregiem ciekawostek.

W inFamous pierwotnie postaci miały bełkotać - twórcy ujawniają zabawne informacje o grze

InFamous zostało wydane 10 lat temu. Z tej okazji ekipa Sucker Punch postanowiła podzielić się informacjami i filmikami, jak wyglądała gra w pierwotnych założeniach. Twórcy udostępnili na Twitterze szereg wiadomości wraz z krótkimi wideo.

  • Gra pierwotnie nosiła tytuł True Hero, Sucker Punch próbowało wielu tytułów, a na E3 2007 miało dwie wersje trailera na wszelki wypadek, gdyby na czas nie rozwiązano kwestii prawnych związanych z tytułem inFamous,
  • Można było zmieniać stroje w budkach telefonicznych - wybierać między ubraniem superbohatera a zwykłym strojem mieszkańca miasta,
  • Można było przerabiać budynki, by pojawiały się tam nowe typy sklepów, co uszczęśliwiałoby mieszkańców,
  • Protagonista pierwotnie zwał się Gearwolf i miał zupełnie inną fryzurę,
  • Zamiast rozmawiać, postaci bełkotały, a NPC-e porozumiewały się gestami,
  • Planowano dodać drobne opcje personalizacji, jak np. fryzury i kostiumy,
  • Bohater mógł korzystać z telekinezy, by w jego ręce trafiały różne przedmioty mogące posłużyć za broń, np. tablice rejestracyjne, kołpaki, znaki drogowe czy zębatki rowerowe,
  • Planowano dodać akrobacje z użyciem pojazdów, np. motocyklowy parkur,
  • Twórcy eksperymentowali z niewidzialną tarczą energii pozwalającą poruszać się jak podczas jazdy na wrotkach,
  • Sucker Punch nadal wykorzystuje głos Zekego w automatycznej sekretarce.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Sprawdź bogatą ofertę gier komputerowych w sklepie Sferis.pl

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!