InFamous zostało wydane 10 lat temu. Z tej okazji ekipa Sucker Punch postanowiła podzielić się informacjami i filmikami, jak wyglądała gra w pierwotnych założeniach. Twórcy udostępnili na Twitterze szereg wiadomości wraz z krótkimi wideo.
- Gra pierwotnie nosiła tytuł True Hero, Sucker Punch próbowało wielu tytułów, a na E3 2007 miało dwie wersje trailera na wszelki wypadek, gdyby na czas nie rozwiązano kwestii prawnych związanych z tytułem inFamous,
- Można było zmieniać stroje w budkach telefonicznych - wybierać między ubraniem superbohatera a zwykłym strojem mieszkańca miasta,
- Można było przerabiać budynki, by pojawiały się tam nowe typy sklepów, co uszczęśliwiałoby mieszkańców,
- Protagonista pierwotnie zwał się Gearwolf i miał zupełnie inną fryzurę,
- Zamiast rozmawiać, postaci bełkotały, a NPC-e porozumiewały się gestami,
- Planowano dodać drobne opcje personalizacji, jak np. fryzury i kostiumy,
- Bohater mógł korzystać z telekinezy, by w jego ręce trafiały różne przedmioty mogące posłużyć za broń, np. tablice rejestracyjne, kołpaki, znaki drogowe czy zębatki rowerowe,
- Planowano dodać akrobacje z użyciem pojazdów, np. motocyklowy parkur,
- Twórcy eksperymentowali z niewidzialną tarczą energii pozwalającą poruszać się jak podczas jazdy na wrotkach,
- Sucker Punch nadal wykorzystuje głos Zekego w automatycznej sekretarce.
Wczytywanie ramki mediów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!