Podczas E3 2019 ogłoszono, że Cyberpunk 2077 da się ukończyć w pacyfistyczny sposób. Czy w Watch Dogs: Legion również nie będzie trzeba nikogo zabijać? Twórcy gry nie mają na razie na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi. W rozmowie z redakcją Twinfinite szef działu kreacji Clint Hocking powiedział:
Naprawdę tym razem skupiliśmy się na zgromadzeniu broni, która nie zabija. Około połowa arsenału nie uśmierci przeciwnika. Położyliśmy też nacisk na rozbudowany system walki wręcz, więc jeśli nie wyciągniesz broni palnej, przeciwnicy również tego nie zrobią- przynajmniej w większości przypadków. Naprawdę chcieliśmy się upewnić, że niezabijanie jest opcją w każdym starciu. Nie powiem, że celem samym w sobie było stworzenie gry, którą użytkownicy mogą przejść od początku do końca bez zabijania kogokolwiek. Być może jest taka opcja, nawet nie wiem. Nie stanowi to naszego celu; jest nim upewnienie się, że mamy szerokie możliwości rozwiązywania walki bez zabijania dla graczy.