Podczas targów E3 2019 Nintendo ogłosiło kontynuację The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Producent Eiji Aonuma w rozmowie z dziennikarzem Kotaku naświetlił okoliczności, w jakich firma zdecydowała się na stworzenie drugiej części hitu z 2017 roku.
Kiedy wypuściliśmy DLC do Breath of the Wild, zdaliśmy sobie sprawę, że jest to świetny sposób na dodanie większej liczby elementów do tego samego świata. Kiedy jednak chodzi o sprawy techniczne, DLC to tak naprawdę same dane – dodajesz je do wcześniej egzystującego tytułu. W momencie gdy chcemy wnieść większe zmiany, DLC nie wystarczy. Dlatego właśnie pomyśleliśmy, że kontynuacja byłaby lepszym rozwiązaniem. Początkowo mieliśmy w zanadrzu tylko pomysły na DLC, ale kiedy zgromadziliśmy ich wiele, stwierdziliśmy, że to za dużo. Lepiej zrobić z tego nową grę i zacząć od zera.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!