Kontynuacja Zeldy narodziła się z... pomysłów na DLC

pepsi
2019/06/19 19:26
0
0

Twórcy The Legend of Zelda: Breath of the Wild chcieli rozwijać grę ambitnymi dodatkami. Kiedy okazało się, że nie dadzą rady, postanowili stworzyć drugą część.

Kontynuacja Zeldy narodziła się z... pomysłów na DLCPodczas targów E3 2019 Nintendo ogłosiło kontynuację The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Producent Eiji Aonuma w rozmowie z dziennikarzem Kotaku naświetlił okoliczności, w jakich firma zdecydowała się na stworzenie drugiej części hitu z 2017 roku.

Kiedy wypuściliśmy DLC do Breath of the Wild, zdaliśmy sobie sprawę, że jest to świetny sposób na dodanie większej liczby elementów do tego samego świata. Kiedy jednak chodzi o sprawy techniczne, DLC to tak naprawdę same dane – dodajesz je do wcześniej egzystującego tytułu. W momencie gdy chcemy wnieść większe zmiany, DLC nie wystarczy. Dlatego właśnie pomyśleliśmy, że kontynuacja byłaby lepszym rozwiązaniem. Początkowo mieliśmy w zanadrzu tylko pomysły na DLC, ale kiedy zgromadziliśmy ich wiele, stwierdziliśmy, że to za dużo. Lepiej zrobić z tego nową grę i zacząć od zera.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że nowa Zelda będzie mroczniejsza od Breath of the Wild. Twórcy gry inspirują się m.in. Red Dead Redemption 2.

Oferta gier w sklepie sferis.pl

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!