Możesz już tworzyć modyfikacje do Total War: Three Kingdoms, ale tak z wyczuciem

LM
2019/07/05 18:05
0
0

Creative Assembly udostępniło pakiet narzędzi dla modderów i przypomina o zasadach tworzenia fanowskiej zawartości.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami studio Creative Assembly uruchomiło oficjalne wsparcie dla fanowskich modyfikacji w swojej najnowszej strategii z cyklu Total War – Three Kingdoms. Obok kompatybilności z Warsztatem Steam twórcy wydali także standardowy zestaw narzędzi ułatwiających pracę modderów, czyli tzw. Assembly Kit, który obejmuje moduły Dave, Terry, BoB, oraz Variant Editor. Za ich sprawą możemy zmodyfikować niemal każdy aspekt tytułu z wyłączaniem map kampanii i jej heksów, plików audio czy kodu gry.

Możesz już tworzyć modyfikacje do Total War: Three Kingdoms, ale tak z wyczuciem

GramTV przedstawia:

Przy okazji Creative Assembly przypomniało, że nawet jeśli gracze otrzymują ogromną swobodę w tworzeniu alternatywnej zawartości, to są pewne ograniczenia. Mowa to m.in. o modyfikacjach, które odwołują się bezpośrednio do innych IP, nacechowanych erotyką czy takich, które bezpośrednio lub pośrednio mogą zastraszać, prowokować lub być zwyczajnie przeciwne innym grupom społecznym. Jednym z przykładów mogą być tu mody odwołujące się do serii Dynasty Warriors – z uwagi na wyraźne podobieństwo pomiędzy postaciami obu marek, modyfikacja tego typu może być później moderowana przez deweloperów.

Oczywiście wskazane wytyczne odwołują się do zawartości, którą znajdziemy za pomocą Warsztatu Steam. Tym samym poszukując nieco bardziej rozbudowanych czy zróżnicowanych modów, warto zawędrować m.in. na Nexus Mods czy ModDB, a najciekawsze projekty z pewnością pojawią się także na łamach Gram.pl. No może poza tymi, które są obraźliwe.

Total War: Three Kingdoms zadebiutowało 23 maja wyłącznie na PC.


Jeśli modowanie, to tylko na PC – bogata oferta pecetowych tytułów w ofercie Sferis.pl.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!