Nowe informacje możemy znaleźć na oficjalnym profilu gry na Twitterze. W dwóch krótkich materiałach wideo dowiedzieliśmy się o rozwoju postaci oraz o reklamach, które gracz będzie spotykał niemalże na każdym kroku w Night City. Pierwsze nagranie opublikowano 5 lipca, gdzie Miles Tost, projektant poziomów, pracujący w przeszłości także nad Wiedźminem 3, opowiedział nam o progresji postaci. Wprawdzie trwa ono niecałe 50 sekund, jednakże dowiadujemy się całkiem sporej ilości nowych szczegółów.
Wczytywanie ramki mediów.
System rozwoju bohatera bardzo mocno przypomina ten z gier cyklu The Elder Scrolls – dana umiejętność, w tym przypadku strzelania, rozwija się wraz z częstotliwością wykonywania tej czynności. Jeśli więc będziemy strzelać do absolutnie wszystkiego, nasz poziom umiejętności posługiwania się bronią będzie cały czas wzrastał. W odróżnieniu jednak od produkcji Bethesdy, w Cyberpunk 2077 ma to dotyczyć tylko broni. Dodatkowo, zwiększająca się biegłość we władaniu daną bronią zapewni naszemu bohaterowi nowe animacje – na przykład prezentacja przeładowania czy noszenia będzie zupełnie inna.
Później mamy wypowiedź Kasi Redusik, która odpowiada za fikcyjne reklamy w grze i w nagraniu opowiada o swoim ulubionym plakacie – kobiecie o „trzech ustach i jednym pragnieniu”. Redusik zaznacza, że tego typu reklamy w Night City nie powinny nikogo dziwić, bo będzie ich naprawdę sporo. Cyberpunk 2077 to w końcu gra skierowana głównie do starszych odbiorców, która nie będzie się zbytnio powstrzymywać przed poruszaniem tematów politycznych.
Wczytywanie ramki mediów.
Cyberpunk 2077 zadebiutuje 16 kwietnia 2020 roku na PC, konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One.
Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis.pl