W Blair Witch będziemy ofiarą, ale twórcy pozwolą nam się bronić

LM
2019/07/09 16:40
0
0

Fajny ten protagonista. Taki nie za mocny.

Jednym z zaskakujących polskich akcentów na tegorocznej konferencji Microsoftu była zapowiedź najnowszego projektu studia Bloober Team, które wzięło na warsztat markę Blair Witch. Owoce pracy krakowskiej ekipy poznamy już niedługo, a konkretnie 30 sierpnia, gdy gra Blair Witch ukaże się na PC i konsolach Xbox One. Całość już po pierwszym zwiastunie wygląda interesująco, ale twórcy postanowili podzielić się z nami kolejną porcją czekających nas atrakcji.

W Blair Witch będziemy ofiarą, ale twórcy pozwolą nam się bronić

GramTV przedstawia:

W rozmowie z redakcją serwisu Bloody Disgusting deweloperzy z Bloobera – Barbara Kciuk i Maciej Głomb – wprowadzili nas w nowinki, które pojawią się w Blair Witch. Pierwszą z nich będzie system walki, kompletna nowość w grach ekipy. W komentarzu do mechanik Maciej Głomb przyznał, że twórcom zależy na kompletnym mrożącym krew w żyłach doświadczeniu. Tym razem postanowili podejść do niego nieco inaczej – podczas zabawy nasz protagonista będzie mógł bronić się przed napotykanymi niebezpieczeństwami. Oczywiście w żadnym wypadku nie pozwoli mu to poczuć się pewniej, przekonuje Głomb, cały czas jesteśmy ofiarą wrażliwą na działania swojego oprawcy.

Kolejną nowinką będą zaprezentowane na zwiastunie pętle czasowe. Brzmi nieźle? Otóż Barbara Kciuk zapewnia, że o zagrywkach w stylu Dnia Świstaka możemy zapomnieć. Całość została zaprojektowana z myślą o bardziej złowieszczych celach i chociaż pisarka nie pokusiła się o podanie konkretów, to zapewniła, że możliwość wielokrotnego rozgrywania tych samych wydarzeń wcale nie musi nam pomóc w poprawie własnej sytuacji.

Brzmi ciekawie? A jakże. Na szczęście premiera już niebawem.


Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!