Prawdziwe smoki lodowe na pewno sporo biorą za swoje aktorskie zdolności, dlatego Capcom postanowiło posłużyć się bardziej praktycznym rozwiązaniem. Aby stworzyć specjalne, dobrej jakości efekty dźwiękowe do dodatku Iceborne do gry Monster Hunter: World, firma posłużyła się między innymi młotami i cegłami.Serwis Game Informer opublikował ostatnio wywiad, który przeprowadził z firmą Capcom odnośnie procesu powstawania efektów dźwiękowych. Jeden ze specjalistów w temacie, Wakana Kuroiwa, podzielił się z nami paroma technikami na tworzenie dźwięków, które wydają potwory z lodowej krainy oraz tych związanych bezpośrednio z tamtejszą pogodą. Na nagraniu widzimy, jak jeden z pracowników zespołu uderza bloki lodu wielkim młotem, aby stworzyć efekty dźwiękowe pod Velkhanę. Nawet przed przetworzeniem danego dźwięku w profesjonalnym studio trzeba przyznać, że brzmi jak coś, co faktycznie można by usłyszeć w grze. Użyto nawet skrobi kukurydzianej, a także wiertarki. Pomysłów zdaje się być wiele.
Oprócz walenia wielkim młotem w lód było też wiercenie, skrobia kukurydziana i cegły.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!