Tytuł zadebiutował w minionym roku na PlayStation 4, a wczoraj trafił na pecety.
Nie dalej jak wczoraj forma Enhance Games wydała na komputerach osobistych najnowszą adaptację popularnej gry logicznej Aleksieja Pażytnowa – Tetris Effect. Zgodnie z decyzją wydawcy tytuł będzie dostępny na pecetach jedynie za pośrednictwem sklepu Epic Games, co wywołało nie tylko niezadowolenie użytkowników, ale doprowadziło też do ciekawej sytuacji. Otóż Tetris Effect został zaprojektowany z myślą o dwóch formach zabawy – klasycznej 2D i wirtualnej rzeczywistości z użyciem gogli. Pecetowa wersja oferuje oba tryby rozgrywki, ale platforma Epic Games obsługuje jedynie zabawę w 2D. Jak znaleźć wyjście z sytuacji? Wykorzystać oprogramowanie konkurencji.
GramTV przedstawia:
Zgodnie ze stanowiskiem sklepu Epic Games Store gra Tetris Effect działa bez zarzutów z platformą firmy dla zabawy w klasycznych trybach. Tymczasem osoby zainteresowane rozgrywką w technologii VR będą musiały skorzystać z aplikacji SteamVR. Ta nie łączy się bezpośrednio z samą platformą Steam i jest niezbędna dla zabawy zarówno z goglami HTC Vive, jak i Oculus Rift. Doprawdy ciekawa sytuacja – gra dostępna jest w jednym sklepie, ale żeby wykorzystać w pełni jej możliwości musimy sięgnąć po oprogramowanie twórców sklepu, w którym gra też mogłaby być, ale nie jest przez umowę o ekskluzywności. Dodatkowy punkt w dyskusji dla wszystkich uskarżających się na możliwości Epic Games Store, ale pozostaje mieć nadzieję, że twórcy Unreala szybko znajdą wyjście z sytuacji.
Tetris Effect oryginalnie zadebiutowało w listopadzie minionego roku na PlayStation 4 z PlayStation VR.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!