Trzy dni temu napisaliśmy pierwsze newsy na temat tegorocznego QuakeCon, podczas którego id Software wraz z Bethesdą świętowały 25-lecie istnienia serii Doom. Z tej okazji pierwsze trzy części legendarnego cyklu niespodziewanie pojawiły się na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz Nintendo Switch.
Dwie z nich doczekały się także portu na urządzenia mobilne. Tyle że ci, którzy chcieli grać w klasyki podróżując, zorientowali się po krótkim czasie, że muszą mieć połączenie z internetem, ponieważ gry zaraz po włączeniu wymagały od użytkowników zalogowania się na konto Bethesda.net, które miały rzekomo zapewnić im bonusy w Slayer Club.
Niezadowolenie fanów okazało się być tak duże, że Bethesda ostatecznie przyznała rację graczom i stwierdziła, iż logowanie na starcie rzeczywiście powinno być całkowicie opcjonalne. Potwierdzono również, że obecnie trwają pracę nad wprowadzeniem tego do wydanych w ostatnim czasie portów.
O ile logowanie do swoich mediów społecznościowych jest zrozumiałe w przypadku gier pecetowych czy konsolowych, tak urządzenia przenośne są zdecydowanie ostatnią platformą, na której coś podobnego powinno się pojawić.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!