Epic Games deklaruje pełną przejrzystość w kwestii loot boksów we wszystkich swoich grach. Pierwsze kroki zostały poczynione już wcześniej – w Fortnite Save the World.
Epic Games deklaruje pełną przejrzystość w kwestii loot boksów we wszystkich swoich grach. Pierwsze kroki zostały poczynione już wcześniej – w Fortnite Save the World.
Producenci konsol postanowili zmienić politykę dotyczącą lootboksów – informowaliśmy przed kilkoma dniami. Krótko mówiąc, chodzi o to, żeby było bardziej przejrzyście i konsumenci od razu wiedzieli, z czym mają do czynienia. Do Nintendo, Sony i Microsoftu dołączyły inne ważne firmy z branży interaktywnej rozrywki: Activision Blizzard, Bandai Namco Entertainment, Bethesda, Bungie, Electronic Arts, Take-Two Interactive, Ubisoft, Warner Bros. Interactive Entertainment i Wizards of the Coast. Grono nadal się jednak rozszerza.
Na łamach GI.biz Epic Games oświadczyło: “Wcześniej w tym roku zespół Fortnite Save the World dokonał zmiany, w wyniku której gracze widzą każdy przedmiot, który otrzymają w płatnej lamie zanim ją otworzą. Wcześniej w tym tygodniu zespół Psyonix ogłosił podobne zmiany, które wejdą w życie jeszcze w roku w płatnych zestawach w Rocket League. Idąc naprzód, deklarujemy pełną transparentność w zakresie zakupów graczy we wszystkich tytułach Epic Games”.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!