Wkrótce zamierzają ujawnić jego dokładne współrzędne, by zainteresowani mogli spacerować w świetle neonów.
Nie da się ukryć, że najnowsza produkcja Hello Games jeszcze przez długi czas będzie pojawiać się jako przestroga dla graczy, którzy pełni optymizmu zamierzają złożyć zamówienia przedpremierowe. Ostatecznie, nawet jeśli No Man’s Sky na premierę było dalekie od wizji, którą prezentowali nam twórcy, to ich usilne starania sprawiły, że ta zyskała grono oddanych fanów. Kilku z nich postanowiło w ciekawy sposób wykorzystać dostępne w grze mechaniki i błędy. Grupa czterech miłośników cyberpunku zaprojektowała Replicant City, oświetlone neonami miasto, które powinno trafić w gusta fanów gatunku.
GramTV przedstawia:
Replicant City powstało w No Man’s Sky na PlayStation 4, a do jego przygotowania gracze wykorzystali błąd w silniku gry, który umożliwia tworzenie zwartych struktur. Twórcy przekonują, że mają jeszcze masę pomysłów na rozwój miasta, ale większość z nich jest niestety nieosiągalna przez ograniczone możliwości konsoli. Większość pierwotnych koncepcji potem przebudowano, by odciążyć aplikację z jednoczesnym zachowaniem wizji, którą gracze chcieli przekazać. Co ciekawe, odpowiedzialni za Replicant City gracze – ER Burroughs, Action Pants Gaming, JC Hysteria, Boid Gaming – zamierzają wkrótce ujawnić dokładne współrzędne miasta, by zainteresowani mogli przejść jego ulicami dzięki technologii VR, która pojawi się wraz z nadchodzącą aktualizacją Beyond. Poniżej krótka wycieczka ulicami Replicant City. Podoba się?
No Man’s Sky dostępne jest na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!