SEGA opublikowała nowy materiał wideo, na którym odpowiedzialni za produkcję strategii Humankind twórcy dzielą się swoim entuzjazmem wobec ujawnionego niedawno projektu. Okazuje się, że Amplitude Studios myślało o stworzeniu Humankind już od wielu lat, ale twórcy wciąż nie czuli się na siłach, by zabrać się za tak rozbudowaną strategię. Sukces gier ze słowem „Endless” w tytule oraz masa rzeczy, których nauczyli się podczas pracy nad nimi, zachęciły ich, by w końcu ruszyli z produkcją Humankind. Przy okazji deweloperzy przekonują, że brak jakichkolwiek powiązań z innymi tytułami może działać jedynie na korzyść gry, a twórcy mają sporą swobodę w projektowaniu zupełnie nowych mechanik i zależności.
Jednocześnie dowiedzieliśmy się, jak w skrócie będzie wyglądało kreowanie własnej cywilizacji w Humankind. Zgodnie z zapowiedziami twórców w grze pojawi się około 60 różnych wzorców kulturowych, a naszym zadaniem będzie przeprowadzenie ludzkości przez kolejne epoki rozwoju. Po osiągnięciu każdej z nich rozszerzymy naszą kulturową pulę o kolejny wzorzec, co w ogólnym rozrachunku ma na zapewnić milion kombinacji na wykreowanie własnego, unikalnego imperium.
Oczywiście z pewnością minie trochę czasu, zanim przekonamy się, czy nowe dzieło Amplitude Studios jest w stanie podjąć walkę z rozwijaną przez lata i kultową już serią Civilization. Humankind ukaże się w 2020 roku na PC.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!