Myśląc o Call of Duty: Modern Warfare nie należy zapominać o krakowskim oddziale studia Infinity Ward – między innymi właśnie tam współtworzono nowy silnik gry. Twórcy zadbali o całą masę najróżniejszych detali oraz ważniejszych kwestii. Najważniejsze jest przygotowanie najnowszej technologii, która ma przygotować produkcję na konsole nowej generacji.
Na ten temat wypowiedział się Michał Drobot, główny inżynier Infinity Ward:
Zaangażowano mnie razem z wieloma świetnymi inżynierami w zadanie dotyczące dbania o długoterminową architekturę renderującą silnik Inifity Ward, aby zapewnić, że będzie się rozwijał oraz doskonalił w przyszłości.
W swoich planach dotyczących technologii wybiegamy w przyszłość i zawsze staramy się dostosować do tego, co ma nastąpić później. Naszym celem było poleganie na wysoce skalowanej technologii – gdzie algorytmy, wgląd w sprzęt oraz inżynieria jakości są najważniejsze, w przeciwieństwie do polegania na konkretnych funkcjach platformy. W fazie optymalizacji każego tytułu wykonujemy mocno skoncentrowane optymalizacje, aby upewnić się, że nasze podejście do konkretnego sprzętu jest najlepsze – są to jednak ostatnie szlify, a nie podstawowe fundamenty prac. Dzięki takiemu podejściu jesteśmy przekonani, iż nasz silnik będzie umiał przystosować się do każdego przyszłego sprzętu.
Infinity Ward ma więc naprawdę szerokie pole do popisu. Drobot potwierdził, że projekt nowego sprzętu, na którym obecnie tworzona jest seria Call of Duty, dostosuje się do nowej generacji. Zmodernizowano wszystkie systemy, w niektórych przypadkach decydując się nawet na stworzenie ich całkowicie od nowa.
Call of Duty: Modern Warfare zadebiutuje 25 października 2019 roku na komputerach osobistych, a także konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One.
Pełna oferta gier komputerowych w sklepie Sferis.pl
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!