FIFA 20 wprowadzi tryb kariery, który wniesie do rozgrywki aspekt iście RPG-owy. Co ciekawe, pomysł na wdrożenie tego modułu nie zostanie w pełni zrealizowany już w tegorocznej odsłonie piłkarskiej serii EA. – Byliśmy bardzo zajęci integracją Ligi Mistrzów i uczynieniem jej tak autentycznej, jak to tylko możliwe. Wszystkie funkcje mieliśmy gdzieś z tyłu głowy, ale nie mieliśmy czasu na ich zrobienie – wyjaśnia starszy projektant gry Alex Constantinescu w wywiadzie udzielonym serwisowi VG247.
- Stworzyliśmy własny wewnętrzny zestaw narzędzi dla wszystkich konferencji prasowych, więc jest to zawartość pochodząca bezpośrednio ode mnie jako projektanta. Nie muszę polegać na inżynierach oprogramowania by wszystko zakodowali w poszczególnych scenariuszach, w których zadawane są pytania i padają odpowiedzi. Wszystko kreuję sam wraz z naszym zespołem producentów i projektantów – wyznaje.
Już teraz wiadomo, że tryb kariery będzie rozbudowywany w kolejnych odsłonach serii FIFA. – Stworzyliśmy własny zestaw narzędzi, mamy wydolność do stworzenia czegoś więcej, uwolniliśmy cenne zasoby, więc w kolejnych latach zrobimy znacznie więcej rzeczy. To tryb, który będzie się rozwijał, nie poprzestaniemy na tym, co mamy teraz – deklaruje Constantinescu.
FIFA 20 ma wyznaczony termin wydania na 27 września. Gra trafi na pecety, Xboksa One, PlayStation 4 i Nintendo Switch.
Gry z serii FIFA w sklepie sferis.pl