Electronic Arts z niechlubnym wpisem w Księdze Rekordów Guinnessa

LM
2019/09/07 11:31
1
0

Marketingowcom Star Wars: Battlefront II udało się pobić rekord platformy reddit, ale raczej nie będą się tym chwalić.

Wydaje się, że kontrowersji związanych z premierą najnowszej, drugiej odsłony cyklu Star Wars: Battlefront 2 raczej szybko nie zapomnicie. Tytuł nastawiony na mikropłatności i skrzynie z losową zawartością szybko zyskał złą sławę i nawet zapoczątkował globalną dyskusję dotyczącą hazardu w grach. Nawet jeśli EA wyszło z kryzysu obronną ręką, to wygląda na to, że PR-owa wtopa firmy pozostanie na długo na kartach historii, a to za sprawą Księgi Rekordów Guinnessa. Jeden z użytkowników forum reddit zauważył wpis w Księdze związany z EA, a konkretnie rekord za wpis w serwisie, który zebrał największą liczbę negatywnych ocen w historii platformy. Mowa tu o informacji związanej z lootboksami w Battlefront II, która zebrała 683 tysiące negatywnych głosów.

Electronic Arts z niechlubnym wpisem w Księdze Rekordów Guinnessa

Na chwilę obecną głosów jest nieco mniej, ale zapewne wynika to z faktu, że niektóre konta mogły zostać usunięte. Warto przy tym zaznaczyć, że moderatorzy musieliby usunąć multum kont, by niechlubny wpis w Księdze Rekordów Guinnessa firmy Electronic Arts był zagrożony – następny na liście ocenionych negatywnie postów ma zaledwie ponad 20 tysięcy głosów.

Na szczęście tak negatywny wydźwięk dla działań Electronic Arts dotarł do włodarzy firmy i Star Wars: Battlefront II mocno zmieniło politykę, co sprawiło, że gracze wrócili na serwery. Przy okazji DICE wciąż pracuje nad nową zawartością do gry i jest przekonane, że przynajmniej na razie nikomu nie jest potrzebne Star Wars: Battlefront III.

Star Wars: Battlefront II dostępne jest na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.

GramTV przedstawia:


Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl.

Komentarze
1
BoniM
Gramowicz
07/09/2019 12:05

" Tytuł nastawiony na mikropłatności i skrzynie z losową zawartością szybko zyskał złą sławę i nawet zapoczątkował globalną dyskusję dotyczącą hazardu w grach. " 

Najwiekszym problemem byl rodzaj mikrotranzakcji czli pay2win za to tworcy i wydawca dostli po tyłku a reszta to juz efekt domina