Fani World of Warcraft: Classic na pewno tę sytuację zrozumieją. Premiera nostalgicznej odsłony jednego z najpopularniejszych MMORPG miała miejsce 27 sierpnia, zaś trzy dni później na oficjalnej stronie gry Factorio (jak również na Steamowej stronie produkcji) pojawiła się notka, w której deweloperzy postanowili szczerze wytłumaczyć, dlaczego nie naprawili znalezionych błędów.Czołowi pracownicy ze studia Wube Software wzięli urlopy z powodu premiery World of Warcraft: Classic. Naprawdę. Szefostwo postarało się jednak wytłumaczyć sytuację w humorystyczny sposób, aczkolwiek przyznało, że był to najgorszy moment, ponieważ również wtedy odkryto w Factorio kilka błędów. Osoba, która posiada odpowiednie umiejętności, aby je naprawić, nie mogła natychmiast zająć się sprawą, ponieważ nabijała w tym czasie poziom swojego kapłana.
Trzeba jednak przyznać, że należy im się szacunek za szczerość, bo przyznali się do tego w oficjalnej notce na Steamie, próbując utrzymać całą sytuację w humorystycznym klimacie. Udało się?
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!