Cuphead – świetne wyniki sprzedaży gry i premiera w samochodach marki Tesla

LM
2019/09/30 18:59
0
0

W ciągu kilku najbliższych dni odpowiedzialne za projekt studio StudioMDHR zamierza uraczyć nas ciekawymi doniesieniami i prezentami – bądźcie czujni.

Wczoraj minęły równo dwa lata od rynkowej premiery debiutanckiego projektu studia MDHR, czyli utrzymanej w stylistyce klasycznych kreskówek gry akcji 2D zatytułowanej Cuphead. Tytuł zaskarbił sobie potężne grono fanów dzięki przemyślanej i wymagającej formule rozgrywki, a także oprawie wizualnej przywodzącej na myśl kreskówki z lat 30. minionego wieku. Połączenie tych czynników i podbijanie kolejnych platform sprzętowych zaowocowało świetnym wynikiem komercyjnym – po Cuphead sięgnęło już ponad 5 milionów graczy.

Cuphead – świetne wyniki sprzedaży gry i premiera w samochodach marki TeslaZ okazji 2. urodzin twórcy szykują dla nas coś specjalnego w nadchodzących dniach – nie podano żadnych konkretów, ale gdy wypatrzymy jakieś prezenty, to z pewnością się o tym dowiecie. Przy okazji warto wspomnieć, że przed kilkoma dniami, po aktualizacji oprogramowania samochodów Tesla do wersji 10.0, w katalogu Tesla Arcade zagościło Cuphead właśnie. W grę studia MDHR będą zagrywać się posiadacze modeli S, X oraz 3.

Cuphead zadebiutowało w 2017 roku na PC i Xboksie One. W kwietniu tego roku gra ukazała się także na konsoli Nintendo Switch, a dla uwypuklenia mobilnego charakteru tytułu, można grać w niego także w samochodach. Wciąż czekamy na kolejną porcję konkretów dotyczących dodatku The Delicious Last Course, a także zapowiedzianego niedawno serialu animowanego produkowanego przez Netflix.


GramTV przedstawia:

Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!