Dedykowane serwery z masą opcji dla personalizacji rozgrywki.
Dedykowane serwery z masą opcji dla personalizacji rozgrywki.
Grupa modderów odpowiedzialna za sieciowe narzędzie FiveM do gry Grand Theft Auto V błyskawicznie zareagowała na wczorajszą zapowiedź pecetowej wersji Red Dead Redemption II. Ekipa ujawniła za pośrednictwem Twittera, że jeszcze w grudniu, a konkretnie przed okresem świątecznym, do sieci trafi mod RedM, czyli narzędzie oferujące dedykowane serwery, które możemy personalizować do swoich upodobań. Dzięki niemu gracze będą mogli zamienić Red Dead Redemption II w wirtualny plac zabaw i zaprosić do udziału innych graczy. Całość doskonale przyjęła się na gruncie wspomnianego GTA V i zapewne zdobędzie oddane grono fanów także w RDR 2 na PC. Oczywiście wszystko to będzie możliwe, jeśli Rockstar Games umożliwi działanie społeczności modderów i nie zabezpieczy tych opcji przez DRM.
Jak wiemy, przy okazji Grand Theft Auto V studia Rockstar miały kilka zgrzytów ze społecznością modderów, ale ostatecznie wszystko zakończyło się z korzyścią dla obu stron, czytaj mody w GTA Online to pewny ban, ale dla singla gracze mają pełną swobodę. Ostatecznie to bardzo zaangażowana społeczność znacznie wydłużyła żywot takiego GTA IV i mocno przyłożyła się do jeszcze większej popularności GTA V na PC. Wydaje się, że skoro twórcy zdecydowali się wejść z westernowym cyklem na PC, to raczej są tego doskonale świadomi.
Red Dead Redemption II zadebiutuje na PC już 5 listopada – początkowo na Rockstar Launcher i Epic Games Store, ale w grudniu także dla platformy Steam. Tytuł oryginalnie ukazał się 26 października minionego roku na PlayStation 4 i Xboksie One.
Jeśli modowanie, to tylko na PC – bogata oferta pecetowych tytułów w ofercie Sferis.pl.