Wygląda no to, że Ubisoft zamierza dalej inwestować w promowanie swoich marek na gruncie serialowo-filmowym. Jak ustalił The Hollywood Reporter francuski producent i wydawca po lokalnym sukcesie animowanego serialu bazującego na marce Rabbids planuje kilka kolejnych serii, a na celowniku są m.in. takie marki jak Watch Dogs czy Far Cry. Jak wygląda ich potencjał z perspektywy rodzimych fanów? Trudno powiedzieć, bo obie animowane adaptacje mają być skierowane do nieco młodszej audiencji.
Watch Dogs opowie o losach kółka informatycznego w liceum, którego członkowie będą zmagać się z cyber-zagadkami. Brzmi nieźle? Podkreślam, całość skierowana jest przede wszystkim do nastolatków i chociaż główny pomysł został zaczerpnięty z Watch Dogs, to Ubisoft podkreśla, że całość nie będzie zrealizowana w tym samym uniwersum, co zresztą nie powinno wcale nas dziwić – rzućcie okiem na załączoną poniżej grafikę koncepcyjną.
Nieco starsza, ale wciąż młoda widownia ma otrzymać Captain Laserhawk: A Blood Dragon Vibe, które czerpie inspiracje z samodzielnego dodatku Blood Dragon do gry Far Cry 3. Serial ma być preludium do stworzenia kreskówkowego multiversum, a za jego przygotowanie odpowiedzialny jest twórca netfliksowej Castlevanii – Adi Shankar.
Ostatecznie w drodze są także takie serie jak Hungry Shark Squad bazujące na grze mobilnej, animowany serial nawiązujący do marki Rayman oraz kolejne epizody z Kórlikami w roli głównej. Zainteresowani?
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!