Capcom wskrzesi uśpione marki

pepsi
2019/10/17 20:03
0
0

Sukcesy Devil May Cry 5 i remake’u Resident Evil 2 zachęciły Capcom do sięgnięcia wgłąb własnego portfolio i wyciągnięcia z niego tytułów mocno zakurzonych.

Capcom wskrzesi uśpione marki

Devil May Cry 5 sprzedało się w 2,1 mln egzemplarzy, zaś remake Resident Evil 2 zanotował dwukrotnie lepszy wynik – poinformował Capcom. Sprzedaż netto wzrosła rok do roku o 5,8 proc., a władze japońskiej firmy za główną przyczynę tego sukcesu uznają właśnie wysokie zainteresowanie wspomnianymi dwoma tytułami. Mało tego, natchnęły one wydawcę do mocniejszego stawiania na marki, które w ostatnim czasie mogły zostać nieco zapomniane.

W ostatnim raporcie finansowym Capcom wskazuje na trzy filary budowania pozycji spółki w nadchodzących latach. Są to: wzmocnienie sprzedaży cyfrowej, pełna realizacja planów pięcioletnich i rocznych oraz przywrócenie uśpionej własności intelektualnej. Zwłaszcza ten ostatni punkt brzmi co najmniej intrygująco. Firma ma bowiem przebogate portfolio, z którego aż prosi się o odnowienie niektórych klasyków.

GramTV przedstawia:

Fani na razie najgłośniej domagają się remake’u Resident Evil 3, ale na razie dostali tylko Project Resistance, które nie spotkało się ze zbyt ciepłym przyjęciem miłośników serii.

Gry Capcomu w sklepie sferis.pl

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!