Z okazji startu kolejnych zamknięty testów pecetowej wersji gry Halo: Reach, deweloperzy ze studia 343 Industries postanowili podzielić się z graczami oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi oraz poruszyli kwestię funkcji cross-play. Podkreślono, że gra umożliwi korzystanie z niej pomiędzy wersjami Halo: Reach na Steamie oraz Windows Store, jednak w dniu premiery posiadacze komputerów nie będą mogli zmierzyć się z grającymi na konsolach Xbox One. Co wcale nie wyklucza dodania takiej funkcji w późniejszym terminie – twórcy podkreślają, że jest to bardzo prawdopodobne. Obiecują również rozmaite opcje konfiguracji dla wersji pecetowej Halo: Reach, dzięki którym będziemy mogli między innymi zmieniać przypisane do poszczególnych funkcji klawisze czy ustawiać szerokość pola widzenia.
Minimalne wymagania sprzętowe
- PROCESOR: Intel i3-3550 lub AMD Phenom II X4 960T
- KARTA GRAFICZNA: Nvidia GeForce GTS 450 lub AMD HD 6850
- PAMIĘĆ RAM: 8 GB
- średnio 51-55 klatek na sekundę w przypadku AMD, 52-54 w przypadku zestawu Intel/GeForce
Minimalne wymagania sprzętowe dla rozdzielczości 1080p
- PROCESOR: Intel i7-870 lub AMD FX 4100
- KARTA GRAFICZNA: Nvidia GeForce GTX 560 Ti lub AMD Radeon R7 360
- PAMIĘĆ RAM: 8 GB
- średnio 61-62 klatek na sekundę w przypadku AMD, 59-61 w przypadku zestawu Intel/GeForce
Minimalne wymagania sprzętowe dla rozdzielczości 4K
- PROCESOR: Intel i5-3450 lub AMD FX-6350
- KARTA GRAFICZNA: Nvidia GeForce GTX 770 lub AMD Radeon 480
- PAMIĘĆ RAM: 8 GB
- średnio 60-62 klatek na sekundę w przypadku AMD, 60 w przypadku zestawu Intel/GeForce
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!