Masa poprawek dla oprawy wizualnej. Poprawione oświetlenie, cienie, otoczenie i oczywiście bohaterowie. W sam raz przy okazji niedawnego N7 Day.
Masa poprawek dla oprawy wizualnej. Poprawione oświetlenie, cienie, otoczenie i oczywiście bohaterowie. W sam raz przy okazji niedawnego N7 Day.
Zaledwie kilka dni temu fani serii Mass Effect świętowali swój szczególny dzień – N7 Day. Do celebracji dołączyło się także odpowiedzialne za serię studio BioWare, które wydało specjalne skórki do Anthem i rozpoczęło w mediach dyskusję związaną z przyszłością marki. Jeśli przy okazji nabraliście ochoty na kolejne godziny zabawy z trylogią Mass Effect, to z pewnością zainteresuje Was to, że modder odpowiedzialny za modyfikacje ALOT uraczył nas właśnie ich najnowszymi wersjami.
Do tej pory modderowi udało się już odświeżyć łącznie ponad 14 tysięcy tekstur we wszystkich odsłonach trylogii, a w najnowszej wersji poświęcił też chwilę na poprawę prerenderowanych efektów oświetlenia i cieniowania; dodał tekstury w rozdzielczości 4K dla pancerzy N7 Sheparda w Mass Effect 2 i 3; a także wprowadził ponad 200 wysokiej jakości tekstur dla elementów otoczenia. Większość nowinek ujęto na załączonym do wiadomości zwiastunie.
Modyfikacje ALOT do trylogii Mass Effect znajdziecie pod poniższymi odnośnikami:
Pierwsza odsłona serii Mass Effect trafiła w 2007 roku na Xboksa 360, by po niemal roku doczekać się wydania na PC, a dużo później także na PlayStation 3. Mass Effect 2 ukazało się w 2010 roku, a Mass Effect 3 w 2012 roku.
Jeśli modowanie, to tylko na PC – bogata oferta pecetowych tytułów w ofercie Sferis.pl.